joi, 6 mai 2010

for those that

Pentru cei care mi-au spus "Bună dimineaţa !",
Pentru cei care m-au făcut să râd,
Pentru cel care mi-a deschis uşa să intru,
Pentru cea care a vorbit cu mine când aşteptam la coafor,
Pentru cel care mi-a oferit locul lui în autobuz,
Pentru cei care mi-au şters lacrimile când am plâns,
Pentru cea care m-a ajutat să mă ridic atunci când am căzut,
Pentru cea care se enervează la culme când nu fac ce vrea ea,
Pentru cei care mă iubesc,
Pentru cei care mă urasc,
Pentru ele pe care le am alături douăzeci-şi-patru-şapte,
Pentru cel care mi-a ridicat cartea de pe jos când am scapat-o,
Pentru cea care mă ajută la teste când e evident că sunt varză,
Pentru cei care mă motivează să fac tot ceea ce fac,
Pentru cea care nu se plictiseşte niciodată când mă aude plângându-mă,
Pentru cei pe care îi visez în fiecare noapte,
Pentru cei care îmi sunt prieteni,
Pentru cel cu care râd mereu,
Pentru cel căruia nu-i pasă pe unde-şi mai face veacul Elodia,
Pentru cel care îi pune un ban în mână celui care are nevoie,
Pentru cel care îmi dă o floare la începutul zilei,
Pentru cei care nu îmi pun absenţe când chiulesc,
Pentru toţi pe care îi iubesc,
Pentru toţi pe care îi înţeleg,
Pentru toţi cei care mă înţeleg.

Pentru ei,
Pentru tine,
Pentru mine,
~~~~~~



Eu sunt aia care schimba descrierea odata la o luna, ca se plictiseste de ea. Eu sunt aia care comenteaza la orice, chiar daca are motiv sau nu. Eu sunt aia care lasa totul pe ultima suta, pentru ca ii e lene sa faca ce trebuie. Eu sunt aia care vorbeste despre ea la persoana a 3-a in descriere. Eu sunt aia desteapta, dar care nu invata nimic. Eu sunt aia care rade si plange in acelasi timp. Drept urmare, eu sunt aia care poate sa fie si amuzanta, si serioasa. Eu sunt aia care vrea multe si primeste si mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu